Boston Terrier
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Boston Terrier

Dansk forum for ejer af hunderacen Boston Terrier, eller andre mennesker som har interesse i racen
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Velkommen til det danske Boston Terrier Forum

Go down 
ForfatterBesked
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 27
Tilmeldt : 14/06/09
Alder : 48
Geografisk sted : Farum

Velkommen til det danske Boston Terrier Forum Empty
IndlægEmne: Velkommen til det danske Boston Terrier Forum   Velkommen til det danske Boston Terrier Forum EmptySøn Jun 14, 2009 10:08 pm

Kære medlem
Tak fordi du er tunet ind på det her nye danske Boston Terrier Forum

Formålet med forummet er at alle vi Boston Terrier ejere kan stå sammen og udveksle ideer og muligheder.

Lige meget om din hund har stamtavle eller ej, og ligemeget hvor i landet eller i verden den kommer fra, så er I meget velkomne.

For at præsentere mig selv som er administrator af dette forum. Jeg hedder TIne Jarnvig og er 33 år, har selv 3 boston terrier med DKK stamtavle og har kennel mærke via DKK. Min hjemmeside kan ses her http://www.divadogs.dk.

Udover at gå på udstillinger og være omkring mine hunde, driver min mand og jeg webshoppen DivaDog.dk hvor du fortrinsvis kan købe tøj til din hund. Ideen opstod, da vi fik vores første Boston Terrier Diva som altid fryser når temperaturen når ned under de 20 grader.

Udover min store interesse for hundene, så er jeg uddannet NLP Terapeut, NLP Coach og NLP Master Hypnoterapeut, så jeg syntes selv jeg indeholder rigtig mange postive ting.

Nåh, det var lidt om hvem jeg er. Det er selvfølglig ikke mig du er kommet for at møde her, men for at få information og dele dine erfaringer med de andre Boston Terrier ejere.

Jeg håber at du vil finde dig til rette i forummet, og at du sender forslag til forbedringer til mig, hvis du går rundt med en ide gemt i ærmet.

Min mailadresse er kennel@divadog.dk

Velkommen til det Danske Boston Terrier Forum
Tilbage til toppen Go down
http://www.divadogs.dk
 
Velkommen til det danske Boston Terrier Forum
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Boston Terrier :: Velkommen til Forum :: Regler & Andet fra Administrator-
Gå til: